Bestellen / Garantie

Ordering at  bloomholland.nl
 
 Step 1 1: Plaats het gewenste artikel in de winkelmand
  • Ga naar het artikel dat je wilt bestellen en kies de juiste kleur. Klik rechtsonder op de rode button > In Winkelmandje;
  • Je kunt nu kiezen om verder te gaan met bestellen. Links onderin vind je een knop “Continue Shopping”;
  • Wanneer je klaar bent met shoppen klik je rechts boven op het winkelkarretje, waarna je klikt op > verder naar bestellen.
Stap 2: Persoonlijke gegevens opgeven
  • Om je bestelling te kunnen verwerken, vragen wij je enkele persoonlijke gegevens in te vullen;
  • Je vult je factuuradres in;
  • Je vult je leveradres in. Je kan hier ook kiezen om het pakket bij een BLOOMHOLLAND Dealer bij je in de buurt op te halen.
Stap 3: Betaalwijze

Vervolgens kies je een betaalwijze. Je kunt hier kiezen uit: iDEAL, Credit Card, Paypal, of bankoverschrijving.

Let op! Het voordeel van betalenen vooraf betalen met Credit Card, iDEAL of Paypal is, dat we alle voorradige artikelen direct aan je kunnen leveren.

Kies je voor bankoverschrijving, dan zijn de artikelen niet voor je gereserveerd.

Stap 4: Controle en bevestiging

Controleer het overzicht van je bestelling. Is alles correct? Ga dan door met het bestelproces. Wil je een aanpassing maken? Dat kan. Pas het onderdeel aan en ga weer verder met het bestelproces.

Stap 5: Betaling uitvoeren

Is je bestelling zo compleet en correct, kan je de betaling uit gaan voeren.


Garantie
 
Alle BLOOM producten vallen onder de uniforme BLOOM fabrieksgarantietermijn van 12 maanden. Heb je een terechte klacht, dan helpen wij je hier graag mee verder. BLOOM  kan ervoor kiezen je een vervangend exemplaar te sturen, je een vervangend onderdeel te geven of het aankoopbedrag aan je terug te storten.

Let op; in de volgende gevallen kun je geen aanspraak maken op vervanging of reparatie of vergoeding van je product:

 
  • Schade door reparatie niet uitgevoerd door BLOOM of een door BLOOM aangewezen derde;
  • Als er wijzigingen of aanpassingen zijn aangebracht aan het product;
  • Verkeerd onderhoud;
  • Als het product voor andere doeleinden is aangewend dan dat het product bedoeld is;
  • Slijtage  door intensief buitengebruik, zoals de producten in de regen laten staan; ook bij outdoor producten geldt dat deze niet onbeperkt buiten kunnen blijven staan. (behalve voor de potten)